benzoo
Legacy Member
Goedendag alle 9 lives gebruikers,
Ik heb een paar vragen waar misschien mensen onder jullie mij mee zullen kunnen helpen. Ik zit op dit moment in het 5de jaar informatica en ik ben al zeker dat ik verder wil gaan met programmeren. Maar ik heb eigenlijk niet echt een idee welke richtingen er zijn in het hoger onderwijs. Dus hier komen mijn vragen.
Wat kan je verder doen met programmeren?
Welke richtingen zijn er allemaal?
En vooral welke richtingen raden jullie mij aan?
Alvast bedankt
Benzoo
Ik heb een paar vragen waar misschien mensen onder jullie mij mee zullen kunnen helpen. Ik zit op dit moment in het 5de jaar informatica en ik ben al zeker dat ik verder wil gaan met programmeren. Maar ik heb eigenlijk niet echt een idee welke richtingen er zijn in het hoger onderwijs. Dus hier komen mijn vragen.
Wat kan je verder doen met programmeren?
Welke richtingen zijn er allemaal?
En vooral welke richtingen raden jullie mij aan?
Alvast bedankt
Benzoo