michael_
Legacy Member
Beste allen,
Ik voltooi binnen een paar maanden tijd mijn professionele bachelor en zou graag een master halen. Ik zou hiervoor liefst naar het buitenland gaan, in feite niet echt om een schakeljaar te vermijden, eerder omdat ik graag (een tijdje) in zuid-oost Azië wil wonen.
Wie heeft er nog buiten Europa gestudeerd en hoe regel je dat met credits?
ECTS is nog altijd EUROPEAN credit transfer system. Ik wil dat mijn buitenlandse master geaccepteerd wordt als ik eventueel in België werk zoek.
Bedankt!
Ik voltooi binnen een paar maanden tijd mijn professionele bachelor en zou graag een master halen. Ik zou hiervoor liefst naar het buitenland gaan, in feite niet echt om een schakeljaar te vermijden, eerder omdat ik graag (een tijdje) in zuid-oost Azië wil wonen.
Wie heeft er nog buiten Europa gestudeerd en hoe regel je dat met credits?
ECTS is nog altijd EUROPEAN credit transfer system. Ik wil dat mijn buitenlandse master geaccepteerd wordt als ik eventueel in België werk zoek.
Bedankt!