BlackInvasion
Legacy Member
Hallo iedereen,
Volgend jaar ga ik verder studeren aan de UA (farmacie ). Ik zou graag willen weten hoe de sfeer daar is. Waarschijnlijk ga ik ook op kot (liefst aan de campussen zelf), gewoon omdat alles 'makkelijker' verloopt. Kan iemand me vertellen hoe het is?
Alvast bedankt
Volgend jaar ga ik verder studeren aan de UA (farmacie ). Ik zou graag willen weten hoe de sfeer daar is. Waarschijnlijk ga ik ook op kot (liefst aan de campussen zelf), gewoon omdat alles 'makkelijker' verloopt. Kan iemand me vertellen hoe het is?
Alvast bedankt


