Archief - Stel je bedrijf voor!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kandul

Legacy Member
Er worden te weinig bedrijven opgericht en een goeddraaiende economie heeft nieuwe initiatieven en ideeën nodig. Hier krijg je de kans om je bedrijf voor te stellen en bijgevolg ook wat gratis reclame te maken.
Wakker de ondernemersgeest in de 9livesjeugd aan!

Enkele zaken die je kan vermelden zijn:
- Naam van het bedrijf
- Link naar de website
- Wat je bedrijf doet
- Enkele leuke projecten die je volbracht hebt of waar je aan werkt
- Foto's

Voorwaarden:
Je moet (mede)eigenaar zijn.
Minstens 100 berichten hebben.

Presenteren maar!

Stimpy

Legacy Member
Ha :D

Mijn bedrijf: Big Sound Systems
BSS
Je kan ons ook liken op FB pagina alwaar de meeste fotos staan. (Makkelijker te updaten dan op de site zelf)

Zoals uit de naam af te leiden doe ik verhuur van licht- en geluidsapparatuur. Dit in bijberoep dus de groei is niet super snel, maar het grootste dat ik achter de rug heb is een fuif van 500 personen fotootje wat toch al een beetje leuk wordt kwa omvang. We blijven ook uitbreiden dus volgend jaar kan ik weer meer aanbieden etc. Momenteel aan het sparen voor groter vervoer wat toch weer een zware kost is.

Op de site zelf staan wat foto's en een filmpje op BSS foto pagina

Dus als je een feestje geeft in Limburg (formaat uw living tot de plaatselijke parochiezaal/cultureel centrumzaal) kunt ge bij mij terecht.

BTW als iemand het leuk vindt om mee te helpen in de toekomst is dat mss interessant want het wordt wat groot om altijd op men eentje te blijven doen. Zal wel pas echt nodig worden als ik groter transport aangeschaft heb om zwaarder materiaal te kunnen vervoeren.

Drez

Legacy Member
Mij bedrijf is Dexyd, maar is eigenlijk een zelfbedruipende hobby. Door regelmatig wat opdrachtjes te doen, kan ik mijn hard en software betalen.
Ik ben ook te vinden op facebook.

Met Dexyd maak ik voornamelijk 3D architectuur visualisaties en aanverwanten (verkoopondersteunende plattegronden etc.) Naast 3D doe ik ook wat logo/huisstijl/website werk en occasioneel wat illustraties.

enkele voorbeelden van recent werk:
logo:
- http://tweakers.net/ext/f/MtZU0uKN3iNPMiIvEcdMe4Rw/full.jpg

website:
- A.S.A.S. bvba

3D:
- http://tweakers.net/ext/f/R9K2vJTag6DmnFNXLJTK1D6i/full.jpg
- http://tweakers.net/ext/f/r0KFMv0n1O6BhJPgAoeo3HLG/full.jpg
- http://tweakers.net/ext/f/Wpw2aOok6LeEMv9luoxkeS7Z/full.jpg

illustratie/clipart:
- http://tweakers.net/ext/f/VKHpRRJXDtKTrWOCnngm1hQw/full.png
- http://tweakers.net/ext/f/KLilIwuOY5NSa2gjx8JICDtU/full.jpg

Chappii (oi22)

Legacy Member
Bijna al je foto's staan in een beveiligde map en je FB-link werkt niet ^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan