Willem90
Legacy Member
Ik ben niet van plan om in belgië te blijven nadat ik deze zomer afstudeer (master HW).
Ik vroeg mij af of iem ervaring had met het solliciteren in een ander land. Ik zou graag in Dublin, londen of luxemburg/zwitserland gaan werken.
Heeft iemand enkele tips? ik heb me juist ingeschreven in de nationale jobkantoren, maar ik weet niet of dit wel effectief is.
Ik vroeg mij af of iem ervaring had met het solliciteren in een ander land. Ik zou graag in Dublin, londen of luxemburg/zwitserland gaan werken.
Heeft iemand enkele tips? ik heb me juist ingeschreven in de nationale jobkantoren, maar ik weet niet of dit wel effectief is.
). Ik ben wel al in het bezit van een Greencard maar men heeft toch een kleine voorkeur voor binnenlanders, tenzij het een knelpuntberoep is.