SmiiR
Legacy Member
Ik mag volgende week op gesprek bij electrabel voor een functie in mechanica.
Ik heb vernomen dat de sollicitatie word ingedeeld in een algemene kennis test, basis mechanica test en een gesprek.
Zijn er mensen die de test mechanica ook al hebben gedaan en mij kunnen vertellen hoe deze er ongeveer uit ziet zodat ik mij toch iets of wat kan voorbereiden?
Alvast bedankt!
Ik heb vernomen dat de sollicitatie word ingedeeld in een algemene kennis test, basis mechanica test en een gesprek.
Zijn er mensen die de test mechanica ook al hebben gedaan en mij kunnen vertellen hoe deze er ongeveer uit ziet zodat ik mij toch iets of wat kan voorbereiden?
Alvast bedankt!

