Flatline
Legacy Member
Hello
Ik zit momenteel in het 6 middelbaar(tso informaticabeheer) en heb 5 uur wiskunde in de week. Het probleem is dat ik niet zo goed ben in wiskunde en ik ook nooit goed ga zijn voor wiskunde. Ik ben er altijd maar kantje boortje door geweest op de examens. Maar ik zou graag DAE studeren na mijn middelbaar omdat het grafische aspect mij vooral interesseert en ik een voorliefde heb voor games. Het enigste dat me afschrikt is de wiskunde natuurlijk. Ik vraag me dus af of de richting te doen is als je niet zo goed bent in wiskunde of dat je eerder moet wegblijven van deze richting als je niet zo goed bent in wiskunde.
Ik zit momenteel in het 6 middelbaar(tso informaticabeheer) en heb 5 uur wiskunde in de week. Het probleem is dat ik niet zo goed ben in wiskunde en ik ook nooit goed ga zijn voor wiskunde. Ik ben er altijd maar kantje boortje door geweest op de examens. Maar ik zou graag DAE studeren na mijn middelbaar omdat het grafische aspect mij vooral interesseert en ik een voorliefde heb voor games. Het enigste dat me afschrikt is de wiskunde natuurlijk. Ik vraag me dus af of de richting te doen is als je niet zo goed bent in wiskunde of dat je eerder moet wegblijven van deze richting als je niet zo goed bent in wiskunde.

