TrapShot
Legacy Member
Ik wou me eens snel inschrijven voor het modeltraject van rechten, maar het bleek een pak ingewikkelder dan verwacht. Iemand een idee hoe je gewoon 1 ding aanklikt en dan het dan allemaal in orde is? Ik snap er werkelijk niets van.
Ik zou me dus moeten inschrijven voor het eerste jaar Rechten.
Alvast bedankt voor de moeite
Ik zou me dus moeten inschrijven voor het eerste jaar Rechten.
Alvast bedankt voor de moeite
