Archief - SisA UA hoe inschrijven modeltraject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrapShot

Legacy Member
Ik wou me eens snel inschrijven voor het modeltraject van rechten, maar het bleek een pak ingewikkelder dan verwacht. Iemand een idee hoe je gewoon 1 ding aanklikt en dan het dan allemaal in orde is? Ik snap er werkelijk niets van.

Ik zou me dus moeten inschrijven voor het eerste jaar Rechten.

Alvast bedankt voor de moeite :p

KnightOfCydonia

Legacy Member
Ik weet nog dat ik vorig semester al de vakken (2e master weliswaar) één voor één in dat winkelmandje heb moeten steken, om vervolgens uit te checken. :P Winkelmandje kan je eigenlijk vrij letterlijk nemen, want had nog een vak extra genomen uit interesse (studiepunten had ik niet meer nodig), en daar heb ik nog een paar euro inschrijvingsgeld voor mogen bijbetalen :P.

TrapShot

Legacy Member
flyinglobster zei:
Paar dagen geleden heb ik mij ook ingeschreven voor het modeltraject rechten 1ste bachelor.

Je moet gewoon elk vak één voor één in het "winkelmandje" toevoegen . Wanneer je dat gedaan hebt, druk je op controle en zie je of er al dan niet tijdsconflicten zijn.Indien tijdsconflicten, dan kun je die veranderen en controleer je nogmaals tot dat er geen tijdsconflicten zijn.

Ten laatste gewoon op "inschrijvingen" klikken en daarna moet je het nog eens bevestigen door op "inschrijvingen voltooien" te klikken.

Maar als ik me niet vergis heb je ook economie enzo, maar die zouden voor het 2de jaar moeten zijn. Dus die moet ik dan ook al selecteren?

Nerath

Legacy Member
Selecteer enkel wat je dat academiejaar wil studeren, niet meer dan enkel dat.

TrapShot

Legacy Member
Oké, het is me uiteindelijk dan toch gelukt :p Ik heb zo mijn planning bekeken, en soms heb ik dan een les eindig vb om 12 uur, en de volgende begint om 12. Is dit normaal, of zou ik da beter proberen te vermijden? Want ik wil mijn eigen nu nog ni int zak zetten :p

KnightOfCydonia

Legacy Member
Heb je dan al keuzevakken in het eerste jaar rechten? De enige problemen die ik ooit gehad heb met te snel opeenvolgende of overlappende vakken situeerden zich bij keuzevakken, en dan is dit je eigen verantwoordelijkheid. Bij verplichte vakken worden dergelijke problemen doorgaans opgelost door het verplaatsen in tijd of locatie van de vakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan