SHAKEJUNT
Legacy Member
Aangezien hier veel mensen zijn die informatica studies doen/voltooid hebben, vroeg ik me af of iemand ervaring had met het schakeljaar naar master industrieel ingenieur informatica vanuit pba toegepaste informatica?
Ik zit momenteel in het 3de (laatste) jaar van toegepaste informatica en ben volop aan het uitzien naar een schakelprogramma tot master in informatica. Alle info is welkom (moeilijkheidsgraad, voorbeeldlessenroosters,...)
danku!
link: opleidingsonderdelen (66 studiepunten)
Ik zit momenteel in het 3de (laatste) jaar van toegepaste informatica en ben volop aan het uitzien naar een schakelprogramma tot master in informatica. Alle info is welkom (moeilijkheidsgraad, voorbeeldlessenroosters,...)
danku!
link: opleidingsonderdelen (66 studiepunten)
