Ernie
Legacy Member
Hallo allemaal,
Is er hier soms iemand tewerkgesteld als sales rep (vertegenwoordiger) binnen de pharma? Ik had immers graag zo veel mogelijk ervaringen hierover gehoord.
Wat mij vooral interesseert is de werkdruk (objectieven e.d.), het werk in de praktijk (zien artsen jou graag komen of niet), de "effectieve" werkuren (meer op de baan dan te werken of toch niet) en natuurlijk ook de verloning.
Alle andere informatie, eventueel omtrent vertegenwoordigers in andere sectoren, is natuurlijk ook welkom!
Alvast bedankt!
Is er hier soms iemand tewerkgesteld als sales rep (vertegenwoordiger) binnen de pharma? Ik had immers graag zo veel mogelijk ervaringen hierover gehoord.
Wat mij vooral interesseert is de werkdruk (objectieven e.d.), het werk in de praktijk (zien artsen jou graag komen of niet), de "effectieve" werkuren (meer op de baan dan te werken of toch niet) en natuurlijk ook de verloning.
Alle andere informatie, eventueel omtrent vertegenwoordigers in andere sectoren, is natuurlijk ook welkom!
Alvast bedankt!