Mea Culpa
Legacy Member
Hoi iedereen
Ik wil dit jaar graag een informatica richting uitgaan, en zoek iets waar de focus vooral op programmeren ligt (Javascript, C#, C++ e.d.). Ik had al eens gekeken bij toegepaste informatica aan het katho te kortrijk, maar ik zag daar (iig in het eerste jaar) niet zoveel programmeren staan.
Of vegis ik me? Anyway wat ik graag wil weten if welke richting ik het beste ga volgen om vooral te leren programmeren, zeker javascript en C++ heb ik interesse voor, en al de rest is ook mooi meegenomen. Regio Kortrijk/Gent overigens.
Alvast bedankt =)
Ik wil dit jaar graag een informatica richting uitgaan, en zoek iets waar de focus vooral op programmeren ligt (Javascript, C#, C++ e.d.). Ik had al eens gekeken bij toegepaste informatica aan het katho te kortrijk, maar ik zag daar (iig in het eerste jaar) niet zoveel programmeren staan.
Of vegis ik me? Anyway wat ik graag wil weten if welke richting ik het beste ga volgen om vooral te leren programmeren, zeker javascript en C++ heb ik interesse voor, en al de rest is ook mooi meegenomen. Regio Kortrijk/Gent overigens.
Alvast bedankt =)