sabrina.m
Legacy Member
Hey iedereen!
Momenteel ben ik student criminologie aan de universiteit van Gent. Graag zou ik "later" willen werken bij een rechercheteam... bij de politie dus
Ik weet al wel dat ik er goed aan heb gedaan om criminologie te studeren, maar ik zou graag nog meer info hebben over wat ik voor zo'n job zou moeten beschikken.. Is een bachelor diploma al voldoende of moet ik nog voor de master gaan? Moet ik ook nog naar de politieschool gaan? Kan ik meteen beginnen bij de recherche?
Hoe meer info, hoe beter!
Alvast bedankt!
Momenteel ben ik student criminologie aan de universiteit van Gent. Graag zou ik "later" willen werken bij een rechercheteam... bij de politie dus

Ik weet al wel dat ik er goed aan heb gedaan om criminologie te studeren, maar ik zou graag nog meer info hebben over wat ik voor zo'n job zou moeten beschikken.. Is een bachelor diploma al voldoende of moet ik nog voor de master gaan? Moet ik ook nog naar de politieschool gaan? Kan ik meteen beginnen bij de recherche?
Hoe meer info, hoe beter!
Alvast bedankt!


