Archief - Real life city gaming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Loy_iMinds

Legacy Member
Beste 9liver,

In samenwerking met La Mosca onderzoeken we momenteel nieuwe formules om een GPS-game of citygame te spelen. Hierbij trek je met een eigen smartphone of tablet in de hand en in groep naar een stad voor een interactief rollenspel.

Ook bij dit onderzoek met een echte veldtest in Gent hebben we jouw mening nodig.

Het invullen van onze vragenlijst neemt slechts een kleine tien minuten van je tijd in beslag. Bovendien maakt wie deelneemt deze keer kans op één van de 20 waardebonnen van €20 bij Fnac.

Deelnemen kan via onderstaande link. Uiteraard worden je gegevens enkel gebruikt bij het aanduiden van de winnaars,
en op geen enkele manier gedeeld.

Alvast heel erg bedankt!


Start de enquête

laurensvd

Legacy Member
Volgens mij zit er een bug in de enquete
Sorry, u kunt niet doorgaan totdat u het volgende hebt gecorrigeerd:
Resultaat 1 Beantwoord ten minste %1 keuze(s).

Ik heb de vraag (Bij welke prijs per speler vindt u de aankoop van een spelcode (voor een spel van 2 tot 3 uur) billijk?) correct ingevuld en heb nu zelfs, tevergeefs, al andere bedragen geprobeerd om te zien of dit het probleem kan zijn. Dan doorloop je de enquete zo ver en dan krijg je dit...

Browser used: Chrome

Edit: probleem bleek de volgende vraag te zijn. Blijkbaar mag je niet "0" of "0.10" invullen bij de vraag vanaf wanneer je het te goedkoop begint te vinden.
Ietsje verder staat er nog een fout "Stel dat een spelcode beschikbaar is aan een prijs van euro ; in welke mate bent u bereid om de aankoop te doen?".

Nog een kleine kanttekening voor zij die deze enquete doen voor de fnac bon. Je moet om hier kans op te krijgen ook toestaan dat ze je contacteren voor verdere enquetes.

bulbanos

Legacy Member
laurensvd zei:
Volgens mij zit er een bug in de enquete


Ik heb de vraag (Bij welke prijs per speler vindt u de aankoop van een spelcode (voor een spel van 2 tot 3 uur) billijk?) correct ingevuld en heb nu zelfs, tevergeefs, al andere bedragen geprobeerd om te zien of dit het probleem kan zijn. Dan doorloop je de enquete zo ver en dan krijg je dit...

Browser used: Chrome

Edit: probleem bleek de volgende vraag te zijn. Blijkbaar mag je niet "0" of "0.10" invullen bij de vraag vanaf wanneer je het te goedkoop begint te vinden.
Ietsje verder staat er nog een fout "Stel dat een spelcode beschikbaar is aan een prijs van euro ; in welke mate bent u bereid om de aankoop te doen?".

Nog een kleine kanttekening voor zij die deze enquete doen voor de fnac bon. Je moet om hier kans op te krijgen ook toestaan dat ze je contacteren voor verdere enquetes.
Kom ik ook tegen
Stel da een spelcode beschikbaar is aan een prijs van 3 euro.
Ke da dan gesteld, en de vroagen guu beantwoard. Stoa wel nie nievest of dat per spielere es of nie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan