V()Dk@ LaZeR
Legacy Member
Hey,
Ik heb een erg domme keuze gedaan.
Werkte eerst in de Colruyt paar maand, zat daar redelijk goed maar toch vast contract geweigert omdat ik mezelf had wijsgemaakt beter werk gevonden te hebben in de buurt.
Ik moest elke dag 80-90km rijden en dat vond ik wat veel, mijn nieuwe job was 10km van de deur.
Nu Maandag daar begonnen.. viel zwaar tegen, ik kreeg niet eens een rondleiding en moest dingen doen dat het kleinste kind kan (wat niet in mijn jobomschrijving zou staan)
Ben aangenomen als Technieker maar lijmresten verwijderen van een camionet ofzo noem ik niet iets "technisch".
Ook stop ik normaal om 4.30, maar niemand die mij iets komt zeggen terwijl ik buiten zitten te werken dus ben ik zelf maar gestopt om 10 voor 5 (onbetaald). Alsook een pauze van 15 minuten moeten doorwerken. Kortom er is niet veel communicatie.
Maargoed.
Proefperiode: 3 dagen staat er op het contract. Als ik dit stopzet heb ik recht op een uitkering? Anders bijt ik wel door en zoek ik iets anders.. (3 weken bouwverlof eind deze week..)
Ik heb een erg domme keuze gedaan.
Werkte eerst in de Colruyt paar maand, zat daar redelijk goed maar toch vast contract geweigert omdat ik mezelf had wijsgemaakt beter werk gevonden te hebben in de buurt.
Ik moest elke dag 80-90km rijden en dat vond ik wat veel, mijn nieuwe job was 10km van de deur.
Nu Maandag daar begonnen.. viel zwaar tegen, ik kreeg niet eens een rondleiding en moest dingen doen dat het kleinste kind kan (wat niet in mijn jobomschrijving zou staan)
Ben aangenomen als Technieker maar lijmresten verwijderen van een camionet ofzo noem ik niet iets "technisch".
Ook stop ik normaal om 4.30, maar niemand die mij iets komt zeggen terwijl ik buiten zitten te werken dus ben ik zelf maar gestopt om 10 voor 5 (onbetaald). Alsook een pauze van 15 minuten moeten doorwerken. Kortom er is niet veel communicatie.
Maargoed.
Proefperiode: 3 dagen staat er op het contract. Als ik dit stopzet heb ik recht op een uitkering? Anders bijt ik wel door en zoek ik iets anders.. (3 weken bouwverlof eind deze week..)