Nicotine
Legacy Member
Ik ben van plan om mee te doen aan de toelatingsproef voor de richting Grafisch Ontwerp aan de PHL, maar ik ben vrij slecht in tekenen. Ik heb al wat info gezocht etc, en ik heb wel een idee uit wat de vragen bestaan, maar ik ben onlangs te weten gekomen dat toelatingsproef verandert is tov de vorige.
Nu vroeg ik me af of iemand deze proef onlangs (in juni dan) of vorig jaar heeft afgelegd en zich nog enkele vragen kan herinneren, zodat ik me hierop kan voorbereiden
.
Andere tips zijn ook welkom.
Nu vroeg ik me af of iemand deze proef onlangs (in juni dan) of vorig jaar heeft afgelegd en zich nog enkele vragen kan herinneren, zodat ik me hierop kan voorbereiden
.Andere tips zijn ook welkom.