kimdesutter
Legacy Member
Beste,
Als student in het volwassenonderwijs van VTI Aalst (specifieke
lerarenopleiding) heb ik de opdracht gekregen in het vak
psycho-pedagogie om een werk te maken over pesten en de
pestactieplannen op scholen.
Aangezien de laatste jaren heel wat soorten pestactieplannen werden
opgesteld rond pesten binnen de scholen had ik graag even bekeken hoe
deze praktisch werken binnen de school en wat de leerlingen hierover
vinden.
Zou het mogelijk zijn om even tijd te maken om de enquête hieronder in
te vullen?
Voor leerkrachten en schoolpersoneel:
Pesten op school
Voor leerlingen:
Pesten op school
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking
Als student in het volwassenonderwijs van VTI Aalst (specifieke
lerarenopleiding) heb ik de opdracht gekregen in het vak
psycho-pedagogie om een werk te maken over pesten en de
pestactieplannen op scholen.
Aangezien de laatste jaren heel wat soorten pestactieplannen werden
opgesteld rond pesten binnen de scholen had ik graag even bekeken hoe
deze praktisch werken binnen de school en wat de leerlingen hierover
vinden.
Zou het mogelijk zijn om even tijd te maken om de enquête hieronder in
te vullen?
Voor leerkrachten en schoolpersoneel:
Pesten op school
Voor leerlingen:
Pesten op school
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking