fejity
Legacy Member
Vraagje aan iemand die hier van op de hoogte is:
is het verplicht voor een onderneming die onder PC 209 (bedienden der metaalfabrikatennijverheid) valt om ecocheques uit te keren aan hun werknemers?
Volgens wat ik opgezocht hebt lijkt het van wel, maar staat dit beschreven in het sectoraal akkoord 2009-2010 (klik). Is dit akkoord enkel geldig voor 2009-2010 of blijft dit gelden voor de volgende jaren? Lees: er wordt op dit akkoord incrementeel verder gebreid, zolang een volgend akkoord er niets aan teniet doet blijven de bepaling uit voorgaande akkoorden gelden.
Aan degene die het antwoord weet, alvast ne dikke merci! :applause:
is het verplicht voor een onderneming die onder PC 209 (bedienden der metaalfabrikatennijverheid) valt om ecocheques uit te keren aan hun werknemers?
Volgens wat ik opgezocht hebt lijkt het van wel, maar staat dit beschreven in het sectoraal akkoord 2009-2010 (klik). Is dit akkoord enkel geldig voor 2009-2010 of blijft dit gelden voor de volgende jaren? Lees: er wordt op dit akkoord incrementeel verder gebreid, zolang een volgend akkoord er niets aan teniet doet blijven de bepaling uit voorgaande akkoorden gelden.
Aan degene die het antwoord weet, alvast ne dikke merci! :applause: