WillyBoy
Legacy Member
Hej allemaal,
Ik begin op Kaho een pB Elektromechanica via HAO...
Zijn er nog mensen die deze opleiding volgen of beginnen (al dan niet in HAO)?
Ik denk dat het altijd nuttig kan zijn om de koppen bij elkaar te steken
.
Voor degene die er iets van af weten: zijn er examens beschikbaar van vorige jaren (ik weet het is nog niet voor direct), kwestie een beeld te hebben van de vraagstelling.
Greetz
Ik begin op Kaho een pB Elektromechanica via HAO...
Zijn er nog mensen die deze opleiding volgen of beginnen (al dan niet in HAO)?
Ik denk dat het altijd nuttig kan zijn om de koppen bij elkaar te steken
.Voor degene die er iets van af weten: zijn er examens beschikbaar van vorige jaren (ik weet het is nog niet voor direct), kwestie een beeld te hebben van de vraagstelling.
Greetz