Chieftain
Legacy Member
Goeienavond,
Ik vraag mij af of er enkele tips zijn ivm overtuigen via sollicitatiebrief.
En dan bedoel ik vrij specifiek in hoe zet je de ervaring het best in de verf?
Voor een bepaalde functie eisen ze bijna overal een bachelor en bij voorkeur zelf een master. Ik heb geen hoger diploma, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik de nodige kennis en capaciteit heb door 1. de nodige relevante ervaring, 2. ik in mijn vrije tijd veel (en dan bedoel ik echt veel) boeken lees betreft nieuwe methoden etc voor m'n werk.
Ik denk wel dat ik eventueel overtuigend kan zijn in het gesprek met de werkgever/hr-mensen van het bedrijf, maar ik moet er natuurlijk wel eerst voor zorgen dat ze mij uitnodigen voor een gesprek. Ik moet ervoor kunnen zorgen dat m'n sollicitatiebrief aantoont dat mijn ervaring en leergierigheid ervoor zorgen dat m'n capaciteiten en kennis gelijkgesteld zijn aan mensen met hogere diploma's + dat ik al relevante ervaring heb en dus zeker geen starter ben met enkel theoretische kennis en geen praktijkervaring.
Iemand tips?
Ik vraag mij af of er enkele tips zijn ivm overtuigen via sollicitatiebrief.
En dan bedoel ik vrij specifiek in hoe zet je de ervaring het best in de verf?
Voor een bepaalde functie eisen ze bijna overal een bachelor en bij voorkeur zelf een master. Ik heb geen hoger diploma, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik de nodige kennis en capaciteit heb door 1. de nodige relevante ervaring, 2. ik in mijn vrije tijd veel (en dan bedoel ik echt veel) boeken lees betreft nieuwe methoden etc voor m'n werk.
Ik denk wel dat ik eventueel overtuigend kan zijn in het gesprek met de werkgever/hr-mensen van het bedrijf, maar ik moet er natuurlijk wel eerst voor zorgen dat ze mij uitnodigen voor een gesprek. Ik moet ervoor kunnen zorgen dat m'n sollicitatiebrief aantoont dat mijn ervaring en leergierigheid ervoor zorgen dat m'n capaciteiten en kennis gelijkgesteld zijn aan mensen met hogere diploma's + dat ik al relevante ervaring heb en dus zeker geen starter ben met enkel theoretische kennis en geen praktijkervaring.
Iemand tips?
