kabouterjos
Legacy Member
Hey,
Ik zit nu nog in mijn proefperiode van mijn job. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat job niet echt iets voor mij is. Ik zou mijn job dus ook willen opzeggen. Als werknemer heb ik een opzegtermijn van 3 kalenderdagen in mijn contract staan. Nu wil ik mijn opzegbrief versturen via een aangetekend schrijven vermits ik mijn werkgever niet iedere dag zie. Hoe moet ik dit nu aanpakken?
Ik kom er eigenlijk moeilijk aan uit.
mvg
jos
Ik zit nu nog in mijn proefperiode van mijn job. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat job niet echt iets voor mij is. Ik zou mijn job dus ook willen opzeggen. Als werknemer heb ik een opzegtermijn van 3 kalenderdagen in mijn contract staan. Nu wil ik mijn opzegbrief versturen via een aangetekend schrijven vermits ik mijn werkgever niet iedere dag zie. Hoe moet ik dit nu aanpakken?
Ik kom er eigenlijk moeilijk aan uit.
mvg
jos
