godf@ther
Legacy Member
Hey,
Ik zit in de volgende situatie met volgend contract:
Ik werk op afgesproken dagen, in totaal 25 dagen en mijn laatste zal op 10 augustus zijn, ik ben begonnen op 4 mei en heb ondertussen 6 dagen gewerkt. Mijn proefperiode is 14 dagen.
Als ik nu ontslag neem, moet ik dan een opzeg doen? Ik vraag me dit af omdat ik wel 14 dagen proefperiode heb, maar dit telt volgens mij voor de werkdagen? Dus geen opzeg volgens mij.
In mijn contract staat geen uurloon, gewoon een bedrag voor de volledige periode (de 25 dagen dus). Krijg ik mijn loon voor de reeds gewerkte dagen wel?
Zijn er misschien nog dingen waar ik rekening dien mee te houden?
Ik zit in de volgende situatie met volgend contract:
Ik werk op afgesproken dagen, in totaal 25 dagen en mijn laatste zal op 10 augustus zijn, ik ben begonnen op 4 mei en heb ondertussen 6 dagen gewerkt. Mijn proefperiode is 14 dagen.
Als ik nu ontslag neem, moet ik dan een opzeg doen? Ik vraag me dit af omdat ik wel 14 dagen proefperiode heb, maar dit telt volgens mij voor de werkdagen? Dus geen opzeg volgens mij.
In mijn contract staat geen uurloon, gewoon een bedrag voor de volledige periode (de 25 dagen dus). Krijg ik mijn loon voor de reeds gewerkte dagen wel?
Zijn er misschien nog dingen waar ik rekening dien mee te houden?