Bruno001
Legacy Member
Ik ben opzoek naar een opleiding webdesign.
Ik wil volgend jaar terug studeren, ben nu al 2 jaar aan het werk maar dat ligt me niet echt.
Ik zou het liefst een opleiding aan de hoge school volgen, enige 'probleem' is dat ik bso heb gevolgd en mijn wiskunde kennis niet zo goed is dus . Is dit haalbaar of zal het toch moeilijk worden?
En welke richting raden jullie me aan?
Ik wil volgend jaar terug studeren, ben nu al 2 jaar aan het werk maar dat ligt me niet echt.
Ik zou het liefst een opleiding aan de hoge school volgen, enige 'probleem' is dat ik bso heb gevolgd en mijn wiskunde kennis niet zo goed is dus . Is dit haalbaar of zal het toch moeilijk worden?
En welke richting raden jullie me aan?
.