Young1
Legacy Member
Sinds mijn bedrijf recent failliet is gegaan moet ik nu nieuw werk zoeken..
Ik dacht dat dit mss de perfecte kans is om moest ik dit willen een extra opleiding te doen. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die weten of ik je met een attest .NET ontwikkelaar met C# werk kan vinden in de sector?
of heeft dit nietveel waarde op de arbeidsmarkt?
Ik dacht dat dit mss de perfecte kans is om moest ik dit willen een extra opleiding te doen. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die weten of ik je met een attest .NET ontwikkelaar met C# werk kan vinden in de sector?
of heeft dit nietveel waarde op de arbeidsmarkt?
gewoon een office jobke..