Archief - Opleiding Intec Brussel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poldeleeuw

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik heb vernomen dat Intec Brussel vanaf januari 2012 start met een nieuwe opleiding, nl: A smart developer. Dat is een opleiding die zich richt op applicaties bouwen voor smartphones, iphones, ... . Nu was mijn vraag of er hier soms iemand ervaring heeft met een opleiding bij Intec? En indien ja of die persoon dan ook wel degelijk werk heeft gevonden?

Ik ben sterk aan het twijfelen om deze opleiding te volgen. Ik zou namelijk wel graag werken in de IT sector maar kan je met zo'n opleiding wel degelijk werk vinden?

Groeten, Joeri.

poldeleeuw

Legacy Member
Een goede 8 maanden (februari - september) voltijds 40/40. Ik had al gebeld naar Intec en daar zeiden ze mij dat het wel een zeer doorgedreven opleiding is en dat er werkzekerheid is. Maarja, ze gaan hun eigen niet slecht praten natuurlijk he.

samsonite

Legacy Member
1) reserveer uwe plaats maar want als je toch beslist om die opleiding te volgen kan je gewoon gaan
en je hebt totdan nog de tijd om te beslissen

poldeleeuw

Legacy Member
Dat heb ik uiteraard al gedaan. Op 11/01/2012 is er een infosessie voorzien. Maar de vraag is of ik er werk mee ga vinden of niet...

poldeleeuw

Legacy Member
Is er dan echt niemand hier die al zo'n opleiding gevolgd heeft? Bijna moeilijk te geloven...

Gekke_Koerd

Legacy Member
tis gene 3jarige bachelor he, je zult er (volgens mij) niet veel 18jarigen vinden btw...

wel interesting ! werkzekerheid? je krijgt tog maar een attest na afloop of niet?

Lord Kveldulv

Legacy Member
Ik ken de opleiding niet, maar op mijn huidig werk en vorig werk maakten we ook apps voor windows CE/mobile, android en iphone/ipad. Dat zijn gewone developers die dat perfect kunnen (min bachelors).
Maar dat is geen fulltime job. 95% van de tijd gewoon development en de rest is dan de app voor de mobile devices, als het al nodig is.
Ik vrees dus dat die opleiding misschien enkel echt interessant gaat zijn voor iemand die al kan programmeren en zich wat toeleggen op apps voor dat soort toestellen. En dat jij hopend op een fulltime job als 'smart developer' misschien wel bedrogen uit zult komen.

Black_Buster

Legacy Member
Ik ben instructeur bij Intec Brussel en het is wel degelijk zo dat de opleidingen vrij intensief zijn. We hebben ook een aantal tewerkstelling consulentes, die ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk werk vindt.

Uit de opleiding "helpdeskmedewerker", waar ik lesgeef hebben 10 van de 12 cursisten werk gevonden tijdens of na de opleiding. Dus werkzekerheid is er zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan