poldeleeuw
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik heb vernomen dat Intec Brussel vanaf januari 2012 start met een nieuwe opleiding, nl: A smart developer. Dat is een opleiding die zich richt op applicaties bouwen voor smartphones, iphones, ... . Nu was mijn vraag of er hier soms iemand ervaring heeft met een opleiding bij Intec? En indien ja of die persoon dan ook wel degelijk werk heeft gevonden?
Ik ben sterk aan het twijfelen om deze opleiding te volgen. Ik zou namelijk wel graag werken in de IT sector maar kan je met zo'n opleiding wel degelijk werk vinden?
Groeten, Joeri.
Ik heb vernomen dat Intec Brussel vanaf januari 2012 start met een nieuwe opleiding, nl: A smart developer. Dat is een opleiding die zich richt op applicaties bouwen voor smartphones, iphones, ... . Nu was mijn vraag of er hier soms iemand ervaring heeft met een opleiding bij Intec? En indien ja of die persoon dan ook wel degelijk werk heeft gevonden?
Ik ben sterk aan het twijfelen om deze opleiding te volgen. Ik zou namelijk wel graag werken in de IT sector maar kan je met zo'n opleiding wel degelijk werk vinden?
Groeten, Joeri.