Yorre77
Legacy Member
Hay iedereen
Om meteen met de deur in huis te vallen, mijn vader heeft gisteren zijn ontslagbrief gekregen omdat hij zes maanden op "ziekenkas" was.
Maar nu vragen we ons af waar nu het ziektenbriefje moet binnen gedaan worden, of we aan iets of iemand moeten laten weten dat hij ontslagen is, ..
Alle tips om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen zijn welkom.
Bedankt.
Om meteen met de deur in huis te vallen, mijn vader heeft gisteren zijn ontslagbrief gekregen omdat hij zes maanden op "ziekenkas" was.
Maar nu vragen we ons af waar nu het ziektenbriefje moet binnen gedaan worden, of we aan iets of iemand moeten laten weten dat hij ontslagen is, ..
Alle tips om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen zijn welkom.
Bedankt.