Ik heb eind vorige maand mijn ontslag ingediend, zit dus nog volop in mijn opzegtermijn. Ik heb van onze personeelsdienst idd vernomen dat ons recht op de eindejaarspremie wegvalt. Na wat
gegoogle blijkt dit in meerdere paritair comités zo te zijn.
Jammer, maar laat dit je zeker niet tegenhouden om jezelf te verbeteren op professioneel vlak!
