Krepler
Legacy Member
Wegens omstandigheden (
) ben ik nu pas zeker van hogere studies aan te vatten. Normaal ga ik mij volgend jaar inschrijven aan HoGent (Toeg. inf.).
Nu mijn vraag is of het nog realistisch is om nog een kot te vinden, anders moet ik het eerste semester pendelen wat vanuit Roeselare naar Gent toch niet zo aantrekklijk is.
) ben ik nu pas zeker van hogere studies aan te vatten. Normaal ga ik mij volgend jaar inschrijven aan HoGent (Toeg. inf.). Nu mijn vraag is of het nog realistisch is om nog een kot te vinden, anders moet ik het eerste semester pendelen wat vanuit Roeselare naar Gent toch niet zo aantrekklijk is.


