beukenoot666
Legacy Member
hey,
ik ga volgend jaar naar de hoge school en ben nog steeds aan het twijfelen tussen ti en nmct.. Mijn voorkeur ligt bij nmct maar is er daar wel genoeg werkgelegenheid en wat leer je zoal in de richting...
PS: ik weet dat er al een paar treads bestaan ñaar ze zijn niet echt duidelijk.. en ook handigopñ te weten is datik op een qwerty toetsenbord typ ipv azerty dus sorry voor schrijffouten
ik ga volgend jaar naar de hoge school en ben nog steeds aan het twijfelen tussen ti en nmct.. Mijn voorkeur ligt bij nmct maar is er daar wel genoeg werkgelegenheid en wat leer je zoal in de richting...
PS: ik weet dat er al een paar treads bestaan ñaar ze zijn niet echt duidelijk.. en ook handigopñ te weten is datik op een qwerty toetsenbord typ ipv azerty dus sorry voor schrijffouten
