Archief - Nieuwe jobmogelijkheden?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reinhaert

Legacy Member
Hallo! Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar jullie weten blijkbaar best wel veel. :)

Een goede vriendin van me werkt al 16 jaar bij een Lidl als filiaalleidster, werkt zo'n 45 uur in de week en verdient daarmee 2000 euro, wat niet zo slecht is. Verder heeft ze nog een A2 Boekhouden/Informatica opleiding, wat op zich niet wonderveel voorstelt, maar toch. Ik vroeg me af of ze betere mogelijkheden had, etc. Als jullie meer informatie nodig hebben, zeg je het maar. Weet ook niet of jullie kunnen helpen, maar dacht het hier even te vragen. :)

Alvast bedankt!

SH343

Legacy Member
Reinhaert zei:
Hallo! Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar jullie weten blijkbaar best wel veel. :)

Een goede vriendin van me werkt al 16 jaar bij een Lidl als filiaalleidster, werkt zo'n 45 uur in de week en verdient daarmee 2000 euro, wat niet zo slecht is. Verder heeft ze nog een A2 Boekhouden/Informatica opleiding, wat op zich niet wonderveel voorstelt, maar toch. Ik vroeg me af of ze betere mogelijkheden had, etc. Als jullie meer informatie nodig hebben, zeg je het maar. Weet ook niet of jullie kunnen helpen, maar dacht het hier even te vragen. :)

Alvast bedankt!

2000 netto of bruto? Maar de ervaring is al veel, dat wel, maar verder als filiaalleidster gaat ze toch niet geraken denk ik...

Reinhaert

Legacy Member
Da's waar. Maar 45 uur op een week is ook niet niks. Loon is ook zonder veel extra's. Ze vroeg zich gewoon af of ze verdere mogelijkheden heeft. :)

pietje666

Legacy Member
Reinhaert zei:
Da's waar. Maar 45 uur op een week is ook niet niks. Loon is ook zonder veel extra's. Ze vroeg zich gewoon af of ze verdere mogelijkheden heeft. :)

als een vriend het al moet komen vragen op een forum denk ik dat de verdere mogelijkheden vrij beperkt zijn:unsure:

Reinhaert

Legacy Member
pietje666 zei:
als een vriend het al moet komen vragen op een forum denk ik dat de verdere mogelijkheden vrij beperkt zijn:unsure:

De persoon in kwestie is zelf ook op zoek op o.a. Jobat, etc. Ik bood gewoon een helpende hand. Beetje kort door de bocht.

SysRq

Legacy Member
Loopbaanbegeleiding. Als werknemer is het een dienst waar je eens om de 6 jaar gratis gebruik van kan maken.

Ik weet niet wat die vriendin zoal bezig houdt buiten het werk, maar neem nu dat ze graag met honden bezig is en een beetje sociaal is, dan ligt het uitbaten van een hondenkapsalon in de lijn der mogelijkheden. Vergrijzing zal zich ook laten voelen in een stijging van het aantal keffertjes die moeten geschoren worden, het kan.

Reinhaert

Legacy Member
SysRq zei:
Loopbaanbegeleiding. Als werknemer is het een dienst waar je eens om de 6 jaar gratis gebruik van kan maken.

Ik weet niet wat die vriendin zoal bezig houdt buiten het werk, maar neem nu dat ze graag met honden bezig is en een beetje sociaal is, dan ligt het uitbaten van een hondenkapsalon in de lijn der mogelijkheden. Vergrijzing zal zich ook laten voelen in een stijging van het aantal keffertjes die moeten geschoren worden, het kan.

Dank je voor de informatie! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan