nLs90
Legacy Member
opleiding
Ik heb mij ingeschreven voor deze opleiding, moet binnekort op gesprek komen en mij laten screenen. Maar ik vroeg mij af of deze opleiding iets voorstelt? Wat ben ik hier mee? Wat voor jobs staan mij te wachten? Wat zijn de (betere) alternatieven? Een bacheloropleiding toegepaste informatica? (heb ik al aan gedacht, maar ik ben echt slecht in programmeren dusjah en om 3 jaar nog te moeten doen... ben al 22, is nog jong, maar ik heb gewoon schrik dat ik dat programmeren niet ga kunnen, mijn voorkeur gaat echt wel uit naar netwerken)
Ik heb mij ingeschreven voor deze opleiding, moet binnekort op gesprek komen en mij laten screenen. Maar ik vroeg mij af of deze opleiding iets voorstelt? Wat ben ik hier mee? Wat voor jobs staan mij te wachten? Wat zijn de (betere) alternatieven? Een bacheloropleiding toegepaste informatica? (heb ik al aan gedacht, maar ik ben echt slecht in programmeren dusjah en om 3 jaar nog te moeten doen... ben al 22, is nog jong, maar ik heb gewoon schrik dat ik dat programmeren niet ga kunnen, mijn voorkeur gaat echt wel uit naar netwerken)
?! En ja frans zal ik zeker moeten bijschaven. En heb je voor die ccna geen voorkennis nodig? Want die heb ik namelijk nog niet hé
Ge kunt u normaal gezien nu nog inschrijven voor de graduaat