Yentlx
Legacy Member
Hey,
Ik wil de opleiding medisch administratief bediende gaan volgen, (1jaar)
Ik heb me al ingeschreven en heb een aanvraag voor een vrijstelling gedaan bij de RVA.
Deze is afgekeurd, maar op mijn papier staat dat ik de opleiding wel mag gaan volgen maar als ze me oproepen dat ik dan op gesprek moet gaan of moet gaan werken.
Er staat ook op dat ik beschikbaar moet blijven op de arbeidsmarkt en als werkzoekende moet ingeschreven blijven.
Er is mij altijd gezegt dat als je 20 uur les hebt je een aanvraag kan indienen, En als je 17uur les hebt dat je ingeschreven kan zijn als student.
Ik heb 19,1 uur les op 1 week mag ik me dan toch inschrijven als student en dan de opleiding zo volgen of niet? Want ik twijfel nu omdat er staat dat ik beschikbaar moet blijven op de arbeidsmarkt?
Ik wil de opleiding medisch administratief bediende gaan volgen, (1jaar)
Ik heb me al ingeschreven en heb een aanvraag voor een vrijstelling gedaan bij de RVA.
Deze is afgekeurd, maar op mijn papier staat dat ik de opleiding wel mag gaan volgen maar als ze me oproepen dat ik dan op gesprek moet gaan of moet gaan werken.
Er staat ook op dat ik beschikbaar moet blijven op de arbeidsmarkt en als werkzoekende moet ingeschreven blijven.
Er is mij altijd gezegt dat als je 20 uur les hebt je een aanvraag kan indienen, En als je 17uur les hebt dat je ingeschreven kan zijn als student.
Ik heb 19,1 uur les op 1 week mag ik me dan toch inschrijven als student en dan de opleiding zo volgen of niet? Want ik twijfel nu omdat er staat dat ik beschikbaar moet blijven op de arbeidsmarkt?
