Ufhur
Legacy Member
Beste,
Aangezien ik niet meer op de FAQ thread kan reageren wegens te oud moet ik het hier plaatsen.
Ik heb me enkele dagen geleden ingeschreven bij de VDAB. Nu is mijn vraag of ik nu al naar de hulpkas moet of moet dat pas tegen het einde van de wachttijd? Dit is me niet 100% duidelijk en ik zou hier toch geen fouten willen maken.
Laten we uiteraard wel hopen dat ik sneller werk heb dan het einde van de wachttijd
.
Thanks!
Aangezien ik niet meer op de FAQ thread kan reageren wegens te oud moet ik het hier plaatsen.
Ik heb me enkele dagen geleden ingeschreven bij de VDAB. Nu is mijn vraag of ik nu al naar de hulpkas moet of moet dat pas tegen het einde van de wachttijd? Dit is me niet 100% duidelijk en ik zou hier toch geen fouten willen maken.
Laten we uiteraard wel hopen dat ik sneller werk heb dan het einde van de wachttijd
.Thanks!
.