De Burgemeester
Legacy Member
Ik heb nu mijn A2 diploma ("industriële") elektriciteit (BSO) op zak maar achteraf gezien was dit toch niet de juiste studiekeuze. School en werk is toch een wereld van verschil, ik heb een maand gewerkt als elektricien en ik moet eerlijk zeggen, het laat me koud.
Nu ga ik dit schooljaar nog werken om wat te sparen, maar ik zou volgend jaar eigenlijk naar Kdg willen gaan om M&CT te volgen. (Webdesign & virtuele productie lijkt mij enorm interessant)
Nu is mijn vraag, zijn er hier studenten die deze richting volgen of hebben gevolgd? Zoja, wat kan ik verwachten? Is er enige voorkennis nodig, hoe zit het met wiskunde en Frans? (Ik heb zogoed als geen Frans gekregen op mijn school, we kregen in de plaats Nederlands, van een erg laag niveau, waarom kan je wel raden)
Alvast bedankt.
Nu ga ik dit schooljaar nog werken om wat te sparen, maar ik zou volgend jaar eigenlijk naar Kdg willen gaan om M&CT te volgen. (Webdesign & virtuele productie lijkt mij enorm interessant)
Nu is mijn vraag, zijn er hier studenten die deze richting volgen of hebben gevolgd? Zoja, wat kan ik verwachten? Is er enige voorkennis nodig, hoe zit het met wiskunde en Frans? (Ik heb zogoed als geen Frans gekregen op mijn school, we kregen in de plaats Nederlands, van een erg laag niveau, waarom kan je wel raden)
Alvast bedankt.
ik zal sowieso eens naar de infodag gaan, maar wil het graag ook horen van een student