Me_Like1905
Legacy Member
Hoi
Ik heb een vraagje ivm middenjury. Ik zat in mijn laatste jaar latijn-wiskunde maar heb een C-attest gekregen. Mijn punten waren in het algemeen vrij goed buiten wiskunde. Op wiskunde had ik een jaarbuis van 38%. Nu ben ik van plan om deel te nemen aan de examencomissie om dit jaar nog te kunnen beginnen aan de unief. Nu ben ik zelf aan het twijfelen of ik zal deelnemen voor Aso Latijn-wiskunde of het mezelf gemakkelijker zou maken door te gaan voor een Bso diploma. Ik vind het eerlijk wel zonde als ik nu een bso diploma zou krijgen omdat ik al die 6 jaar lang dan moeite voor niks heb gedaan.
Zijn er ook misschien mensen die aan de middenjury van latijn-wiskunde hebben deelgenomen die mij wat meer kunnen informeren? Of het wel haalbaar en te doen is, of het zwaar/moeilijk is, wanneer dat je je diploma krijgt enz..
Alvast bedankt!
Ik heb een vraagje ivm middenjury. Ik zat in mijn laatste jaar latijn-wiskunde maar heb een C-attest gekregen. Mijn punten waren in het algemeen vrij goed buiten wiskunde. Op wiskunde had ik een jaarbuis van 38%. Nu ben ik van plan om deel te nemen aan de examencomissie om dit jaar nog te kunnen beginnen aan de unief. Nu ben ik zelf aan het twijfelen of ik zal deelnemen voor Aso Latijn-wiskunde of het mezelf gemakkelijker zou maken door te gaan voor een Bso diploma. Ik vind het eerlijk wel zonde als ik nu een bso diploma zou krijgen omdat ik al die 6 jaar lang dan moeite voor niks heb gedaan.
Zijn er ook misschien mensen die aan de middenjury van latijn-wiskunde hebben deelgenomen die mij wat meer kunnen informeren? Of het wel haalbaar en te doen is, of het zwaar/moeilijk is, wanneer dat je je diploma krijgt enz..
Alvast bedankt!
