Stynieke
Legacy Member
Beste,
Ik ben van plan in september met een cursus Meet-en regeltechniek te starten.
Ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die dit pad zijn gevolgd? Hierbij eveneens enkele vragen.
1. Is er veel vraag naar deze mensen?
2. Wat houdt het precies in? (Op de werkvloer zelf)
3. tips of eventuele minpunten
4. Loon
5. legale voordelen etc
Dank op voorhand!
Ik ben van plan in september met een cursus Meet-en regeltechniek te starten.
Ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die dit pad zijn gevolgd? Hierbij eveneens enkele vragen.
1. Is er veel vraag naar deze mensen?
2. Wat houdt het precies in? (Op de werkvloer zelf)
3. tips of eventuele minpunten
4. Loon
5. legale voordelen etc
Dank op voorhand!
. Ik had ook vooral deze richting gekozen omwille van de wiskunde. Heb zelf wiskunde-wetenschappen gedaan, en hoewel wiskunde niet mijn sterkste vak was - ik deed het heel graag!