Smoothietje
Legacy Member
Hallo,
Ik werk nu als zorgkundige in een rusthuis maar ik ben een beetje uitgekeken op deze job.
Ik zou graag iets anders willen studeren.
Ik dacht eerst aan verpleegkunde maar ik denk dat ik hier ook snel op zal uitgekeken zijn...
Ik wil liefst toch in de medische sector blijven omdat dit mij echt interesseert (qua theorie)
Nu dacht ik om medisch secretariaat te volgen.
Ik zou dit dan via syntra doen (kan het best ingepland worden in mijn leven)
Ik vroeg mij af of dit diploma wel voldoende is? Of ik hier werk zal mee vinden?
Ik weet dat een bachelor medical mangement assistent veel beter zal scoren maar het is voor mij niet mogelijk om voltijds dagonderwijs te volgen en ik vind dit niet in de buurt in avondschool/afstandsonderwijs.
Ik werk nu als zorgkundige in een rusthuis maar ik ben een beetje uitgekeken op deze job.
Ik zou graag iets anders willen studeren.
Ik dacht eerst aan verpleegkunde maar ik denk dat ik hier ook snel op zal uitgekeken zijn...
Ik wil liefst toch in de medische sector blijven omdat dit mij echt interesseert (qua theorie)
Nu dacht ik om medisch secretariaat te volgen.
Ik zou dit dan via syntra doen (kan het best ingepland worden in mijn leven)
Ik vroeg mij af of dit diploma wel voldoende is? Of ik hier werk zal mee vinden?
Ik weet dat een bachelor medical mangement assistent veel beter zal scoren maar het is voor mij niet mogelijk om voltijds dagonderwijs te volgen en ik vind dit niet in de buurt in avondschool/afstandsonderwijs.