opleiding? nee...
boeken + examens? ja.. ik heb er nog eentje te doen (examen 70-298) om mijn titel MCSE te behalen, maar then again, dan heb ik een verouderde titel..
dus waarom zou je nu nog MCSE gaan doen (windows server 2003) ?
je bent vandaag de dag beter af met MC:ITP (ms certified IT professional) op windows server 2008.