Maat met master industrieel ingenieur koos voor systeembeheer (onder zijn niveau weliswaar) & zit naast graduaat IT (avondschool groep T Leuven), kràk hetzelfde.
In het Brusselse bestaat master ingenieur in avondschool dacht ik, schakelprogramma in combinatie met referenties en certificaten in de dagjob, stond ooit iets van in Metro.