Bananarama
Legacy Member
Ik geloof dat ik vorig jaar al een gelijkaardige thread heb gestart, maar aangezien ik toen geen reactie gekregen heb, probeer ik het nu nog maar eens.
Ik heb normaal gezien mijn bachelor T&L binnen en ga in september dus een master moeten kiezen. Nu heb ik totaal geen idee van wat ik écht wil (er zijn vrij veel keuzes, zeker wanneer je schakelprogramma's meerekent), dus misschien is het interessant om te horen wat andere T&L'ers ooit gekozen hebben of zullen kiezen qua master en waarom.
Mede-T&L'ers: laat van u horen!
Ik heb normaal gezien mijn bachelor T&L binnen en ga in september dus een master moeten kiezen. Nu heb ik totaal geen idee van wat ik écht wil (er zijn vrij veel keuzes, zeker wanneer je schakelprogramma's meerekent), dus misschien is het interessant om te horen wat andere T&L'ers ooit gekozen hebben of zullen kiezen qua master en waarom.
Mede-T&L'ers: laat van u horen!


