joske1
Legacy Member
Het aanbod van " master in organisatie&management " op UA spreekt me enorm aan gezien de mooie toekomstmogelijkheden.
Door omstandigheden heb ik nu pas de beslissing kunnen nemen om alsnog dit masterdiploma te behalen (na mijn reeds behaalde professionele bachelor ).
Vermits we ondertussen reeds einde oktober zijn wou ik u vragen of ik me alsnog kan inschrijven voor een schakeljaar.
Eventueel om me dan enkel in te schrijven voor vakken uit het 2de semester?
Met mijn dank bij voorbaat voor julle antwoord.
ps: heb vandaag ook al contact opgenomen met ua maar nog geen reactie
Door omstandigheden heb ik nu pas de beslissing kunnen nemen om alsnog dit masterdiploma te behalen (na mijn reeds behaalde professionele bachelor ).
Vermits we ondertussen reeds einde oktober zijn wou ik u vragen of ik me alsnog kan inschrijven voor een schakeljaar.
Eventueel om me dan enkel in te schrijven voor vakken uit het 2de semester?
Met mijn dank bij voorbaat voor julle antwoord.
ps: heb vandaag ook al contact opgenomen met ua maar nog geen reactie