Howitzer
Legacy Member
Hoi hoi,
Ik heb zonet mijn Bachelor Journalistiek behaald en ben op zoek naar een master. De richting Communicatiewetenschappen bij UGent, meerbepaald het Nieuwe Media en Maatschappij-traject spreekt mij aan.
Maar ik weet helemaal niet wat ik kan verwachten. Zou iemand zijn ervaring kunnen delen over UGent, over de master Communicatiewetenschappen, over elke dag moeten forenzen (zal drie uur per dag onderweg zijn)? Merci.
Ik heb zonet mijn Bachelor Journalistiek behaald en ben op zoek naar een master. De richting Communicatiewetenschappen bij UGent, meerbepaald het Nieuwe Media en Maatschappij-traject spreekt mij aan.
Maar ik weet helemaal niet wat ik kan verwachten. Zou iemand zijn ervaring kunnen delen over UGent, over de master Communicatiewetenschappen, over elke dag moeten forenzen (zal drie uur per dag onderweg zijn)? Merci.