Bananarama
Legacy Member
Dit is een relatief nieuwe master aan de KUL, en is eigenlijk een samenwerking tussen de fac sociale wetenschappen en de fac letteren. Het is dus een master die zich voornl. richt op mensen met een BA Commwet of BA T&L.
Ik ben deze master sterk aan het overwegen, omdat de andere masters die ik kan doen (ik heb deze zomer mijn BA T&L) mij totaal ongeschikt lijken voor de arbeidsmarkt als je geen leerkracht wil worden. Er is natuurlijk ook altijd de optie van redactioneel werk ofzo maar dan moet je ook weer het geluk hebben van ergens binnen te geraken.
Aangezien de KUL uiteraard een rooskleurig plaatje van de master en de beroepsuitwegen e.d. ophangt, zou ik graag ook horen hoe mensen op zich tov deze master staan. Ik heb eigl een beetje schrik om eraan te beginnen, omdat ik weet wat de gangbare houding tov Communicatiewetenschap is (en ik kan bevestigen dat de gangbare houding niet geheel ongegrond is). De vraag is natuurlijk of mensen deze master gaan zien als een broertje van de master commwet, etc. etc. ...
Dus: meningen, ervaringen,....?
Ik ben deze master sterk aan het overwegen, omdat de andere masters die ik kan doen (ik heb deze zomer mijn BA T&L) mij totaal ongeschikt lijken voor de arbeidsmarkt als je geen leerkracht wil worden. Er is natuurlijk ook altijd de optie van redactioneel werk ofzo maar dan moet je ook weer het geluk hebben van ergens binnen te geraken.
Aangezien de KUL uiteraard een rooskleurig plaatje van de master en de beroepsuitwegen e.d. ophangt, zou ik graag ook horen hoe mensen op zich tov deze master staan. Ik heb eigl een beetje schrik om eraan te beginnen, omdat ik weet wat de gangbare houding tov Communicatiewetenschap is (en ik kan bevestigen dat de gangbare houding niet geheel ongegrond is). De vraag is natuurlijk of mensen deze master gaan zien als een broertje van de master commwet, etc. etc. ...
Dus: meningen, ervaringen,....?

