Gandalf1993
Legacy Member
Beste 9livers,
Ik ben een leerling van het 6de middelbaar en moet zoals elk 6jaars student een richting kiezen. Ik twijfel tussen geneeskunde,burgerlijk ingenieur en industrieel ingenieur.
2maanden geleden heb ik vernomen dat er een loting doorgaat in Nederland, waaraan Belgische leerlingen ook mogen deelnemen. Ik heb me reeds ingeschreven als deelnemer ( Universiteit Utrecht) en een fotokopie van mijn identiteitskaart verzonden, maar weet niet wat de volgende stap is.
Er werd ook gevraagd om mijn diploma van het secundair onderwijs te verzenden, maar die krijg ik pas rond 30 juni.
Hierbij zou ik willen vragen, wat de volgende stappen zijn die ik moet ondernemen om aan de loting te kunnen deelnemen.
Gandalf1993
Ik ben een leerling van het 6de middelbaar en moet zoals elk 6jaars student een richting kiezen. Ik twijfel tussen geneeskunde,burgerlijk ingenieur en industrieel ingenieur.
2maanden geleden heb ik vernomen dat er een loting doorgaat in Nederland, waaraan Belgische leerlingen ook mogen deelnemen. Ik heb me reeds ingeschreven als deelnemer ( Universiteit Utrecht) en een fotokopie van mijn identiteitskaart verzonden, maar weet niet wat de volgende stap is.
Er werd ook gevraagd om mijn diploma van het secundair onderwijs te verzenden, maar die krijg ik pas rond 30 juni.
Hierbij zou ik willen vragen, wat de volgende stappen zijn die ik moet ondernemen om aan de loting te kunnen deelnemen.
Gandalf1993