vjeeke
Legacy Member
Momenteel ben ik avondopleiding aan het volgen in de Piva voor diploma hulpkok. Maarja het is Belgische keuken dat er gegeven wordt. Uiteraard weet ik dat dit normaal is dat er Belgische keuken gegeven wordt daar we in België wonen.
Daar mijn interesses meer in de Zuid-Amerikaanse keukens liggen vraag ik me af of er organisaties bestaan die een soort van culinaire reizen organiseren doorheen Zuid-Amerika waar er dagelijks gekookt wordt met de locals.
Alvast bedankt voor de reacties.
Daar mijn interesses meer in de Zuid-Amerikaanse keukens liggen vraag ik me af of er organisaties bestaan die een soort van culinaire reizen organiseren doorheen Zuid-Amerika waar er dagelijks gekookt wordt met de locals.
Alvast bedankt voor de reacties.