Broesss
Legacy Member
Beste,
Ik heb dit semester Toegepaste Taalkunde aan HoGent gestudeerd, maar aangezien mijn resultaten niet schitterend waren, heb ik besloten te veranderen. Wat mij altijd al aansprak, en graag zou doen is Lichamelijke Opvoeding en Informatica, maar wat ik mij nu afvroeg, is het mogelijk om in Informatica nog in te springen in het 2e semester, of baseren de lessen zich te veel op het eerste semester?
Alvast bedankt voor het lezen
Ik heb dit semester Toegepaste Taalkunde aan HoGent gestudeerd, maar aangezien mijn resultaten niet schitterend waren, heb ik besloten te veranderen. Wat mij altijd al aansprak, en graag zou doen is Lichamelijke Opvoeding en Informatica, maar wat ik mij nu afvroeg, is het mogelijk om in Informatica nog in te springen in het 2e semester, of baseren de lessen zich te veel op het eerste semester?
Alvast bedankt voor het lezen

