jonah2
Legacy Member
Hallo,
Ik werk nu reeds 4,5 jaar als arbeider in een magazijn, maar ik wil 'simpel gezegd' iets meer met mijn leven doen.
Het spookt al zeker 2 jaar in mijn hoofd om terug te gaan studeren.
Hoge school heeft mijn voorkeur.
Heb mijn diploma van het TSO secundair onderwijs.
Liefst zou ik mijn werk laten vallen om mij voor 100% te concentreren op mijn studies, maar dit is jammergenoeg financieel niet mogelijk.
Een lerarenopleiding heeft me altijd aangesproken. Zou als keuzevakken biologie en aardrijkskunde kiezen. Die zou ik in het khbo Brugge volgen.
Heb reeds de school gecontacteerd en volgens hen is er de mogelijkheid om die studies in combinatie met parttime werken te volgen via een GIT (geïndividualiseerd traject).
Iemand ervaring met een lerarenopleiding icm parttime werken?
Zit met nog 1000 vragen in mijn hoofd ivm verlof, werken vs examens,...
3 maart is er opendeurdag. Dan zal ik wel wat wijzer worden.
Maar had graag via deze weg al wat meer info gewonnen.
alvast bedankt!
jonah
Ik werk nu reeds 4,5 jaar als arbeider in een magazijn, maar ik wil 'simpel gezegd' iets meer met mijn leven doen.
Het spookt al zeker 2 jaar in mijn hoofd om terug te gaan studeren.
Hoge school heeft mijn voorkeur.
Heb mijn diploma van het TSO secundair onderwijs.
Liefst zou ik mijn werk laten vallen om mij voor 100% te concentreren op mijn studies, maar dit is jammergenoeg financieel niet mogelijk.
Een lerarenopleiding heeft me altijd aangesproken. Zou als keuzevakken biologie en aardrijkskunde kiezen. Die zou ik in het khbo Brugge volgen.
Heb reeds de school gecontacteerd en volgens hen is er de mogelijkheid om die studies in combinatie met parttime werken te volgen via een GIT (geïndividualiseerd traject).
Iemand ervaring met een lerarenopleiding icm parttime werken?
Zit met nog 1000 vragen in mijn hoofd ivm verlof, werken vs examens,...
3 maart is er opendeurdag. Dan zal ik wel wat wijzer worden.
Maar had graag via deze weg al wat meer info gewonnen.
alvast bedankt!
jonah
voordeel is dat de trajectbegeleidster wel met de studenten inzit en de meeste leerkrachten of personeel op de school vriendelijk zijn je hebt niet het gevoel dat je een nummer bent (is ook wel kleine opleiding 120 a 140 studenten dus iedereen kent iedereen zo beetje) 


ad: