kevienpictures
Legacy Member
Hallo,
Ik ben 1e jaar student Orthopedagogie en zou graag veranderen naar een leraarsopleiding Informatica & Technologische Opvoeding. Iemand ervaring hiermee?
In het secundair heb ik elektriciteit dus denk ik dat TO geen groot probleem zal zijn, maar informatica, hoever gaan ze hierin? Ik kan rap weg met pc's (Photoshop en dergerlijke kan ik ook mee werken, heb ook al wat programmering van myspace layouts gedaan). Maar heb in het middelbaar naast wat powerpoints in elkaar steken niet veel gedaan. Is het een zwaar vak, of moet je echt een informatica-expert zijn om ermee weg te kunnen?
Groetjes
Ik ben 1e jaar student Orthopedagogie en zou graag veranderen naar een leraarsopleiding Informatica & Technologische Opvoeding. Iemand ervaring hiermee?
In het secundair heb ik elektriciteit dus denk ik dat TO geen groot probleem zal zijn, maar informatica, hoever gaan ze hierin? Ik kan rap weg met pc's (Photoshop en dergerlijke kan ik ook mee werken, heb ook al wat programmering van myspace layouts gedaan). Maar heb in het middelbaar naast wat powerpoints in elkaar steken niet veel gedaan. Is het een zwaar vak, of moet je echt een informatica-expert zijn om ermee weg te kunnen?
Groetjes
