Lauwerszz
Legacy Member
Hallo,
Ik wil volgend schooljaar de opleiding Kinesitherapie gaan volgen in Antwerpen. Ik heb in Nederland eerst HAVO gestudeerd en daarna op een hbo opleiding mijn propedeuse gehaald maar ik heb verder niks in de richting van Kinesitherapie gedaan. Nu hoor ik van veel mensen dat de opleiding best pittig is vooral de vakken Biochemie / Fysiologie. Ik wil daarom alvast beginnen met studeren maar weet niet zo goed wat en hoe ik dat aan moet pakken. Nu is mijn vraag dus of iemand leerstof heeft of weet wat ik alvast kan doen.
Alvast Bedankt!
Ik wil volgend schooljaar de opleiding Kinesitherapie gaan volgen in Antwerpen. Ik heb in Nederland eerst HAVO gestudeerd en daarna op een hbo opleiding mijn propedeuse gehaald maar ik heb verder niks in de richting van Kinesitherapie gedaan. Nu hoor ik van veel mensen dat de opleiding best pittig is vooral de vakken Biochemie / Fysiologie. Ik wil daarom alvast beginnen met studeren maar weet niet zo goed wat en hoe ik dat aan moet pakken. Nu is mijn vraag dus of iemand leerstof heeft of weet wat ik alvast kan doen.
Alvast Bedankt!
