Jaspervdd
Legacy Member
Hallo,
Ik ben in 2011 afgestudeerd in de richting Moderne Talen Wetenschappen in het ASO en heb het jaar erna een uitwisseling gedaan naar de Verenigde Staten. Ik heb dus eigenlijk een jaar kunnen nadenken over wat ik nu eigenlijk wou gaan studeren en besloot dan uiteindelijk Engels-Frans te gaan studeren aan de Hogeschool te Gent.
Het is een Bachelor in de Toegepaste Taalkunde, maar de beslissing is eigenlijk heel snel moeten gebeuren. Ik vind de opleiding zelf heel lastig en moet zeer hard werken, om dan uiteindelijk een bachelor te hebben waar ik volgens mij niet al te veel kanten uitkan ( 3 opties voor een master zijn: Vertaler/Tolk/Meertalige communicatie)
Ik zou graag lesgeven in de 2e/3e graad van het secundair onderwijs Aso/Tso in de vakken Engels en/of Frans en/of eventueel een algemeen vak als deze twee talen niet combineerbaar zijn. Mijn vraag is nu eigenlijk wat de beste optie voor bachelor/master is om aan mijn doel van leerkracht te komen?
Het liefst zou ik in Gent blijven om te studeren aangezien dit voor mij het dichtste is.
Alvast bedankt!
Ik ben in 2011 afgestudeerd in de richting Moderne Talen Wetenschappen in het ASO en heb het jaar erna een uitwisseling gedaan naar de Verenigde Staten. Ik heb dus eigenlijk een jaar kunnen nadenken over wat ik nu eigenlijk wou gaan studeren en besloot dan uiteindelijk Engels-Frans te gaan studeren aan de Hogeschool te Gent.
Het is een Bachelor in de Toegepaste Taalkunde, maar de beslissing is eigenlijk heel snel moeten gebeuren. Ik vind de opleiding zelf heel lastig en moet zeer hard werken, om dan uiteindelijk een bachelor te hebben waar ik volgens mij niet al te veel kanten uitkan ( 3 opties voor een master zijn: Vertaler/Tolk/Meertalige communicatie)
Ik zou graag lesgeven in de 2e/3e graad van het secundair onderwijs Aso/Tso in de vakken Engels en/of Frans en/of eventueel een algemeen vak als deze twee talen niet combineerbaar zijn. Mijn vraag is nu eigenlijk wat de beste optie voor bachelor/master is om aan mijn doel van leerkracht te komen?
Het liefst zou ik in Gent blijven om te studeren aangezien dit voor mij het dichtste is.
Alvast bedankt!