lol was ik helemaal vergeten toen ik 12 was ging ik auto's kuisen van de buren ook ging ik wandelen met de hondjes van de buren, zou niet meer herinneren hoeveel ik verdiende maar ik weet nog heel goed dat ik heel blij was met het geld dat ik ontving, zeker een aanrader om auto's te kuisen zolang je nog niet legaal kan werken..